Toamna se numara profesioniști ospitalității

La sfârșitul lunii septembrie 201,5 au participat în cadrul Evolution 2015 oameni importanți ai sectorului HoReCa. Eveniment de mare anvergură, Academia Profesioniștilor din Industria Ospitalității a avut ca principal obiectiv furnizarea unor informații de ultimă oră din industrie, precum și asigurarea unui networking menit să consolideze și să încheie noi parteneriate. Consumatorul și percepția clientului român în raport cu serviciile de  ospitalitate, elementele de marketing digital, importanța brandului în dezvoltarea industriei au fost doar câteva dintre subiectele cheie de pe ordinea de zi.

Evenimentul a fost organizat pe trei secțiuni:  conferință, training și ceremonia de decernare a premiilor. Au fost premiate acele business-uri care „au înregistrat cele mai de succes rezultate în activitatea de marketing”. Conceptul Expremio  a fost cel care a captat atenția juraților – o platformă digitală în industria ospitalității de fidelizare a clienților fondată de BitSoft. Alexandru Băduț a explicat ca Expremio vine în întâmpinarea antreprenorilor cu adevărat interesați de a ajuta industria. În România, conceptul se regăsește sub forma aplicațiilor de fidelitate pe telefon: Out4Food și HenriAppPort.

În contextul dezvoltării accelerate a sistemului digital, o întrebare care a captat atenția tuturor participanților a fost la ce poate ajuta tehnologia digitală, cu ce poate fi de folos aceasta în industria HoReCa? Alexandru Băduț a explicat că rezultatele pozitive sunt multiple și evidente, printre care cele mai importante: creșterea semnificativă a numărului de rezervări online, stimularea frecvenței cu care revin clienții, asigurarea feedback-ului din partea acestora și nu în ultimul rând  antreprenorul reușește să învețe despre clienții lui  de fiecare dată când are ocazia.

Pe de altă parte, scopul evenimentului nu a fost numai cel de a asigura networking-ul dar și acela de a afla noutățile din domeniu. HORA (Organizația Patronală a Hotelurilor și a Restaurantelor din România reprezintă o noutate în acest sens. S-a accentuat  necesitatea existenței unei asociații care să reprezinte interesele comune ale antreprenorilor din industrie, dar și să evidențieze nevoile reale ale clienților.

Organizația reuneste proprietarii din industria ospitalitatii romanesti, creand o comunitate puternica si reprezentativa, pe baza principiilor comune fundamentale: traditia bunei ospitalitati romanesti, pasiunea pentru servicii impecabile, credinta in spiritul antreprenorial de profil si importanta vitala a eticii in afaceri. Membrii fondatori HORA sunt reprezentanţii urmatoarelor entitati : Argentine, Benihana, Biutiful, Caru’ cu Bere, Casa Di David, Casa Doina, City Grill, Crêperie d’Amour, Fratelli, Hard Rock Café, La Fattoria, La Mama, Loft, White Horse. (sursa: http://horaromania.org)

Alexandra Gălbează

Leave a Reply